Karta Seniora Województwa Łódzkiego
Karta Seniora Województwa Łódzkiego to program działań na rzecz wsparcia osób starszych w województwie łódzkim, który ma na celu promowanie aktywności społecznej i poprawę jakości życia seniorów, wzmocnienie kondycji finansowej seniorów, zachęcanie osób 60+ do korzystania z dóbr kultury, edukacji, sportu i innych na terenie województwa łódzkiego, umożliwienie seniorom rozwoju swoich pasji i zainteresowań oraz promowanie aktywnego spędzania wolnego czasu.
Kartę Seniora Województwa Łódzkiego może otrzymać osoba, która ukończyła 60 rok życia i zamieszkuje na terenie województwa łódzkiego.
Karta Seniora Województwa Łódzkiego
Karta wydawana jest bezpłatnie. Karta jest bezterminowa.
Wniosek o wydanie karty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi, ul. Snycerka 8, 91-302 Łódź, tel. 42 203 48 78 - godziny pracy urzędu 8:00-16:00.
Karta wydawana jest w terminie do 30 dni roboczych od daty złożenia poprawnie wypełnionego wniosku.
Kartę można odebrać osobiście lub otrzymać za pośrednictwem poczty pod adresem wskazanym we wniosku.
Odbioru karty może dokonać Wnioskodawca lub inna osoba na podstawie pisemnego upoważnienia za okazaniem dowodu tożsamości.
Wniosek o wydanie karty można pobrać ze strony/zakładka seniorzy/karta seniora województwa łódzkiego/wnioski i inne dokumenty/ lub pobrać osobiście w siedzibie Regionalnego Centrum Polityki Społecznej w Łodzi.